Heej ♥♥ Mam na imię Martyna. Mam 14 lat, Uwielbiam rysować a muzyka to moje życie!

sobota, 24 września 2016

Wprowadzenie

                                                                    ♥ Heej



 Witam na moim blogu.Postanowiłam założyć bloga który ma na celu pomagać innym.
Będę tu opisywane historie różnych osób od początku do końca.
Będę się starała dawać jakieś rady.Pomagać jak tylko mogę.
Jeśli ktoś potrzebuje rady albo po prostu się wygadać zapraszam na mojego e-maila 
W przeciwnym wypadku na skype ♥ ♥ ♥ 
Mam nadzieję spełnić wasze oczekiwania i chociaż w jakimś stopniu pokazać wam, że warto, że można przejść przez wszystko ♥ ♥ :) 


E-mail: Martynag498@gmail.com


Skype: martyna4426




2 komentarze:

  1. Nie chcę Ci burzyć Twojej Wielkiej Wizji, ale powiedz mi... masz jakiekolwiek doświadczenie w zakresie psychologii? Jeżeli ten blog jest stworzony po to, by dawać rady, to albo musisz mieć doświadczenie w dziedzinie psychologii, albo doświadczenie oparte na własnej autopsji np. jeżeli byłaś uzależniona od narkotyków możesz dawać rady innym jak z tego wyjść. Nie wiem jak można dać komuś dobrą radę bez żadnej wiedzy. Jeżeli będziesz musiała "pomóc" osobie, która się tnie, co jej poradzisz? Żeby tego nie robiła? Zgadłam? Być może się mylę i wiesz jak to działa, ale nigdzie nie zamieściłaś takiej informacji. Cóż, pozostaje mi życzyć Ci powodzenia. Miłego zdobywania bloggerskiego doświadczenia.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam problemy z autoagresją Wiem co to znaczy ból dlatego chcę pomagać innym :)

      Usuń